sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Minun matto, jäätelöä ja kirjoneuletta

7. luukku



En taas eilen saanut blogiin mitään kirjoitettua. Nyt lohkaisin itselleni aikaa koneen ääressä, kun takana on piiitkö viikonloppu, joka kului neuloen, elokuvia katsellen ja tulipa käytyä hieman nuotioimassakin.

7. päivän luukku tarjosi värikseen jäätelön, jota tekee mieli. Minun jäätelöni on tuttifrutti. Nyt täytyy kyllä sanoa, että on 100 prosenttisen varmaa, että näistä tulee minun unisukkani, koska minulla ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi samanvahvuisia jämälankoja, joten nämä kerrokset tulivat seiskaveikalla. Että voi tulla melkoiset sukat. Päätin nyt, että värit ovat kaikista tärkeintä ja kotisukissa menee mikä tahansa materiaali, eikä haittaa, vaikka ovat erikokoiset ja hassunnäköiset. Varaudun ensi vuoteen sitten paremmin.

8. luukku

Eikä sen parempaa lankavalintaa löytynyt 8. päivän luukkuun. Taustalla näkyy minun mattoni, joka on siis tämän päivän väri. Lankana toimii paksummanpuoleinen puuvillalanka :D Jos ei muuta, niin minun sukkani ovat ainakin omaperäiset! Ja sinnillä jatketaan loppuun asti.


Harvemmin haluan jakaa kuvia keskeneräisistä töistäni, mutta tämä oli pakko, koska tässäon alkanut elämäni ensimmäinen kirjoneule. Alku oli hankalaa, kun en hoksinut, miten lankoja olisi helpoin käsissä pitää, joten pujotin aina langan jolla en neulonut pois käsistäni. Sen noukkimiseen meni sitten aikaa. Kun tajusin, että lankoja voi pitää sormella yhtä aikaa, alkoi neule sujumaan. Ja tuntuu TODELLA mielekkäältä! Sukka on tässä vaiheessa jo melkein valmis, vaikka kuva onkin alkutekijöistä. Pitkästä aikaa tämän kanssa tuli sellainen "minä osaan"-olo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti