torstai 5. joulukuuta 2013

Joulukalenterin luukkuja ja kirpparilöytö


Eilen olin reissussa, joten joulukalenterin luukku jäi avaamatta. Tänään siis avasin kaksi luukkua :D Tässäpä ovat lempilaukkuni ja pyyhkeeni, nämä paljastuivat seuraaviksi väreiksi jämälankasukkaani.

4. ja 5. joulukuuta 2013 jämälankavillasukkajoulukalenterin värit.

Minulla ei ollut laukkuni väristä lankaa joten valitsin jämälangoistani lähimpänä väriä olevan sävyn. Langassa on useampaa väriä, niinkuin laukussakin, joten minusta tämä oli hyvä väri jatkaa sukkaa. Pyyhe sitten.. Taas mennään valkoisella.

4. ja 5. luukku neulottuna

Tässä vaiheessa ollaan nyt menossa. Minusta on todella omistuista, että sukka on tuon värinen. Kaikki värit on minun tavaroista minun asioista joita käytän ja meiltä. Ja sitten kuitenkin.. Sukka ei ole ollenkaan MINUN väriseni. Pistää ajattelemaan, että olenkohan alitajunnassa, eri mieltä väreistä, kuin kuvittelen :D

Keinomokkatakki Kemin kirpparilta

Tämä löysin kirpparilta. Kuva ei tee oikeutta ollenkaan. Takki on TODELLA hieno ja hyvänmallinen. Leikkaukset on just täydelliset ja hoikistaa käyllä meikäläisen pyöreää vartaloa :D Koko oli S, mutta ajattelin hieman tuunata vaatetta ja mahdollisesti myös värjätä sen. Materiaali on keinomokkaa ja vaikka en noiden karvojen ystävä oikein olekkaan, niin tässä takissa ne eivät jotenkin haittaa. Kauluksen revin kyllä heti poisa, siitä en tykännyt. Tämä ihanuus maksoi ainoastaan 6 euroa ja sekään ei toistaiseksi ole mennyt omasta pussista vaan jonkun muun ;) Testaan värjäystä ensin irroitettuun kaulukseen niin näen, että miten väri tarttuu. Periaatteessa ei haittais, vaikka nuo koristeompeleet jäis oman väriseksi. Julkaisen sitten kuvan, kun saan takin uuteen uskoon. :)

1 kommentti:

  1. Kiva seurata toisten joulukalenterisukkien edistymistä. Samaa olen ajatellut omista sukistani, tulee erittäin kummallisen väriset:)

    VastaaPoista